BOOTYBUILDING

First Class Personal Training Sverige

Personlig tränare & kostrådgivare i Malmö

Hantverkaregatan 6A, 211 55 Malmö

Phone: +46733707023

E-mail: info@firstclasspt.se

Web: www.firstclasspt.se

Besöksadress: Musclezone Gym, Grangatan 2 Malmö. OBS ingen drop in, enbart tidsbokning!

* baserat på recensioner och betyg på Facebook och google från 2011 till och med juni 2017.

Copyright © 2018 First Class Personal Training Sverige. All rights reserved.

Rankad Nr 1 i Malmö! *

Bootybuilding, eller rumpträning som det också heter, är något för dig som vill lägga fokus på att förbättra din hållning, dina kvinnliga kurvor och forma rumpan. På köpet får du ett ökat välmående och en starkare fysik.

 

Med speciellt framtagna program, anpassade efter dina förutsättningar och behov, motiverar och coachar vi dig till att uppnå kroppen du alltid drömt om. Bootybuilding - rumpträning när den är som bäst!

 

Med våra program för rumpträning uppnår du:

 

  • FINARE RUMPA
  • STARKARE FYSIK
  • "TIGHT" LOOK
  • ÖKAT VÄLMÅENDE
  • KVINNLIGA KURVOR
  • BÄTTRE HÅLLNING

En snygg rumpa är attraktivt och något som nästan alla vill ha. För vissa kommer det naturligt och för andra inte. Tragiskt nog väljer många en enkel utväg med kirurgi eller doping för att uppnå sin drömkropp.

 

Vi hjälper dig hitta det bästa upplägget för rumpträning med de mest beprövade och bästa rumpövningarna på marknaden. Uppnå din drömkropp utan genvägar!

 

Rumpträning är generellt populärt bland kvinnor oavsett om man vill få en fastare rumpa eller en större rumpa. Men tyvärr räcker det inte att efterlikna vad folk gör på youtube eller följa generella program för rumpträning.

Alla människor är unika och har olika förutsättningar och behov. Genetiken spelar en stor roll för hur du ska lägga upp din bootybuilding.

 

Vi rankar de 5 bästa övningarna för en fast rumpa och beskriver hur du utför dem, vilka variationer som gör dem mer effektiva samt hur du minimerar skaderisken:

 

Agonist = primär muskelgrupp

Synergist = sekundär muskelgrupp

 

1. Lounges - Utfall

 

Agonist: M. Gluteus Maximus

 

Synergist:

 

Utförande:

 

Variation:

 

Skaderisker:

 

 

2. Deep squats - Djupa knäböj

 

Agonist: M. Gluteus Maximus

 

Synergist:

 

Utförande:

 

Variation:

 

Skaderisker:

 

 

3. Hip thrusters - Rumplyft

 

Agonist: M. Gluteus Maximus

 

Synergist:

 

Utförande:

 

Variation:

 

Skaderisker:

 

 

4. Kick back i kabelmaskin

 

Agonist: M. Gluteus Maximus

 

Synergist:

 

Utförande:

 

Variation:

 

Skaderisker:

 

 

5. Straight legged deadlift - Raka marklyft

 

Agonist: M. Gluteus Maximus

 

Synergist:

 

Utförande:

 

Variation:

 

Skaderisker:

Boka en kostnadsfri konsultation redan idag!

Lounges, eller utfall som det också heter på svenska, är en av de absolut bästa övningarna för att bygga en fastare rumpa. Tillsammans med squats, kick backs, hip thrusters och raka marklyft har du en bra startpunkt i ditt mål att forma rumpan. Tänk bara på att skaderisken kan vara stor om dem utförs fel samt att små justeringar innebär en effektivare träning med snabbare resultat. Våra licenserade personliga tränare rankar de 5 bästa övningarna för en fast rumpa. Med riktig bootybuilding når du riktiga resultat, helt utan genvägar!